بارگیری اتوبوس‌های سه‌کابینه از چین به سمت تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بارگیری اتوبوس‌های سه‌کابینه از چین به سمت تهران خبر داد و گفت: این اتوبوس از نظر تزئینات شبیه ترامواست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تقدیر از سه تهران‌پژوه به مناسبت هفته تهران در شورا، اظهار کرد: بررسی مصوبه کیوسک‌های شهر نیز انجام خواهد شد و بر این اساس نباید هیچ کیوسکی به شهر افزوده شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی سیستم اداری کمیسیون ماده پنج نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد، یادآور شد: برنامه‌ریزی کردیم که سامانه دستی نباشد و همچون کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت کنند و از سویی دیگر آئین‌نامه‌ای برای آن تهیه می‌شود که به شورای عالی معماری و شهرسازی جهت تصویب ارسال خواهد شد؛ چراکه این کمیسیون زیر نظر شورای عالی است. قاعدتاً با اعضای کمیسیون هم‌فکری شده و این روند ادامه خواهد یافت و نظرات را جویا خواهیم داد.

چمران از بارگیری اتوبوس سه کابینه از چین به سمت تهران خبر داد و افزود: این اتوبوس از نظر تزئینات شبیه ترامواست و هیچ موضوع جدیدی در مورد آن وجود ندارد. هنوز خرید انجام نشده و موافق خرید آن هم نیستیم. باید کار کنند تا ببینیم خوب است که به کار گرفته شود یا بازگردانیم.

وی با بیان اینکه شاتل تاکسی چندان فعال نیست و گزارشی از فعالیت خوب آن ارائه نشده است، تصریح کرد: باید کارگروهی تشکیل دهیم که روند را بررسی کنند تا شرایط بهبود یابد. ون نمی‌تواند تاکسی باشد و سخت می‌توان به عنوان تاکسی آن را به کار گرفت؛ مگر اینکه در مسیر فرودگاه. برای مثال پراید را به دلیل کوچک بودن به سوریه و لبنان بردند، اما ون ۱۱ نفر ظرفیت دارد و کار آن پیچیده است.

چمران در رابطه با طرح ترافیک جدید پایتخت نیز تصریح کرد: هنوز طرح ترافیک جدید از شهرداری به شورا نیامده است.

وی در مورد خرید خانه شهید رئیسی و تبدیل آن به موزه گفت: هنوز خانواده شهید رئیسی در آن منزل ساکن هستند و هنوز اطلاعی در این خصوص نداده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای راه‌اندازی خانه بلدیه فشار آوردیم که سریع‌تر راه‌اندازی شود، تصریح کرد: قرار بر این است این فضا خانه شهر و یا موزه باشد؛ البته فضای آن برای موزه کوچک است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha